Singurul training de negociere din România adresat exclusiv profesioniștilor din achiziții, expunând în contextul negocierii cele mai moderne și eficiente tehnici și concepte din achizițiile profesioniste.

Înscrierile se fac prin email la adresa: alina.ionita@purchasingtraining.ro
Pentru informații suplimentare sunați la 0723.302.646

managementul performantei si relatiei cu furnizorii
În cele trei zile de curs vei putea învăța modele și tactici care te vor ajuta să evaluezi performanța furnizorilor și să eficientizezi relația cu aceștia.

Pornind de la:

  • Importanța și beneficiile SPRM în contextul responsabilităților achizițiilor moderne;
  • Modelul portofoliului de achiziții Peter Kraljik, instrument strategic de identificare a furnizorilor cheie pentru organizație;
  • Matricea preferințelor furnizorilor și interdependențele cumpărători – furnizori;
  • Matricea ponderată de selecție a furnizorilor.

Trecând prin:

  • Etica în relațiile cu furnizorii; codul de conduită al achizitorului și al furnizorului;
  • VIPER model: definirea performanței de care avem nevoie din partea furnizorilor;
  • Segmentarea și clasificarea furnizorilor;
  • Costurile calității și evaluarea performanței furnizorilor;
  • Ciclul de viață al relațiilor cu furnizorii.

Ca în final atenția să se concentreze pe:

  • Motivarea și dezvoltarea furnizorilor;
  • Încurajarea inovației furnizorilor;
  • Spectrul relațiilor cu furnizorii;
  • Relațiile colaborative cu furnizorii: premise, beneficii, caracteristici;
  • Persuasiunea, carisma și principiile influențării;
  • Riscurile și vulnerabilitățile SRM.

Abilități pe care le vei dobândi în urma acestui curs:

  • Ascultarea activă și raportul;
  • Cele trei poziții perceptuale;
  • Cei 5A ai relațiilor cooperante.

 

Adresabil personalului implicat în:

  • Îmbunătățirea performanței și calității furnizorilor;
  • Dezvoltarea relațiilor cu furnizorii strategici;
  • Reducerea costurilor totale ale achiziției (TCO).

Ce spun cursanții noștri anteriori despre acest training:

Înscrie-te acum la acest curs. Trimite un email la: alina.ionita@purchasingtraining.ro
Pentru informații suplimentare sunați la 0723.302.646

Informații suplimentare

Rezervarea locurilor se face în ordinea înscrierii.

Atenție, locurile sunt LIMITATE, vom forma o grupă mică de maxim 15 persoane, pentru a putea lucra efectiv și eficient

 

Dată susținere training:  

Cluj-Napoca, 17 – 19 ianuarie 2019

Oferta și politica de reduceri

Tarif standard:

1680 lei / participant

Tariful include: suport de curs, diplomă de participare, coffee breaks și alte surprize plăcute.

 

Tarif înscriere timpurie:

Pentru înscrierea până în data de 23 septembrie 2018 beneficiați de o reducere de 15%, tariful fiind 1420 lei / participant

 

Tarif pentru cursanții anteriori:

Cursanții anteriori ai Purchasing Training beneficiază de o reducere de 25% din tariful standard, tariful preferențial fiind de                  1260 lei / participant

 

Reducere de grup:

Pentru înscrierea a două sau mai multe persoane beneficiați de o reducere suplimentară de 5%.

 

Înscrie-te acum la acest curs.

Pentru informații suplimentare sunați la 0723.302.646

Printre clienții anteriori ai acestui training se numără:

NN
Conduent
Servier Pharma
Dacia Plant
SEA
Eurogas
World Class
HABAU
VIMETCO
Rompharm
Merck
Farmexpert
Minet Conf
Algernon
TRW Airbag Systems Roman
HPT
COINDU
OMYA CALCITA
BIP MOBILE