Singurul training de negociere din România adresat exclusiv profesioniștilor din achiziții, expunând în contextul negocierii cele mai moderne și eficiente tehnici și concepte din achizițiile profesioniste.

Înscrierile se fac prin email la adresa: alina.ionita@purchasingtraining.ro
Pentru informații suplimentare sunați la 0723.302.646

negociere si comunicare in achizitii
Cele trei module ale cursului urmăresc să atingă aspectele esențiale ale procesului de negociere în achiziții: negocierea competitivă, negocierea colaborativă și negocierea investigativă.

Pornind de la:

  • Fundamentele negocierii competitive în procurement;
  • Analiza puterii de negociere a cumpărătorului și înțelegerea matricei preferințelor furnizorului;
  • Identificarea stilului personal de negociere și dezvoltarea stilului competitiv de negociere, obligatoriu pentru succesul unei licitații;
  • Construirea BATNA prin tehnici de achiziții profesioniste;
  • Descifrarea tiparelor de gândire, de comunicare și de luare a deciziilor furnizorului.

Trecând prin:

  • Înțelegerea contextului intern al cheltuielilor cu furnizorii și colectarea informațiilor vitale negocierii colaborative;
  • Analiza contextului extern al pieței în scopul identificării limitelor corecte de negociere, a riscurilor și oportunităților curente și viitoare, a hărții proprii a intereselor în negociere;
  • Negocierea inovativă, creativă, generatoare de valoare sporită pentru ambii parteneri de negociere;
  • Stilurile de negociere colaborativă cu furnizorii și însușirea rolului de negociator colaborativ;
  • Secretele dezvoltării unei relații colaborative și cooperante, de parteneriat cu furnizorii cheie;
  • Persuasiunea și legile influențării, carisma și integritatea negociatorului.

Ca în final atenția să se concentreze pe:

  • Personalitatea și tiparele negociatorului;
  • Identificarea stilului de comunicare al furnizorului;
  • Tehnica explorativă a întrebărilor socratice, pentru explorarea în profunzime a ideilor, pentru depășirea obiecțiilor și generarea de soluții alternative;
  • Construirea raportului și deprinderea ascultării active;
  • Filtrele limbajului și modalitatea eliminării acestora în scopul lărgirii opțiunilor și a posibilelor soluții.

Cum te ajută acest training:

  • Să îți însușești metalitatea și modul în care abordează negocierea un profesionist de top în achiziții;
  • Să atribui corect proiectului de achiziții negocierea competitivă sau cea colaborativă, evitând astfel blocarea negocierii;
  • Să-ți identifici stilul preferat de negociere pentru a ști în ce proiecte de achiziții poți livra cea mai mare valoare, evitând „nepotrivirea” cu postul;
  • Să îți dezvolți stilurile secundare de negociere, dobândind astfel flexibilitate și obținând rezultate într-o arie mai largă de proiecte sau furnizori;
  • Să îți dezvolți stilul investigativ, exploratoriu de comunicare, premisă a persuasiunii și depășirii obiecțiilor;
  • Să îți însușești uneltele specifice achizițiilor moderne ce potențează, după caz, negocierea competitivă sau pe cea colaborativă;
  • Să deprinzi tainele comunicării și negocierii colaborative, premisă a relațiilor stabile, de încredere, de lungă durată;
  • Să identifici tiparele de personalitate, modelele de limbaj și gândire proprii și pe cele ale furnziorului pentru o comunicare fluidă, eficientă, asertivă;
  • Descifrarea tiparelor de gândire, de comunicare și de luare a deciziilor furnizorului;
  • Dezvoltarea capacității de observare a situației din perspectiva furnizorului și identificarea factorilor motivaționali pentru furnizor;
  • Stăpânirea artei persuasiunii și dobândirea unei personalități carismatice, integre, de încredere.

Ce spun cursanții noștri anteriori despre acest training:

Înscrie-te acum la acest curs. Trimite un email la: alina.ionita@purchasingtraining.ro
Pentru informații suplimentare sunați la 0723.302.646

Informații suplimentare

Înscrierea presupune participarea la toate cele 3 module de curs.

Rezervarea locurilor se face în ordinea înscrierii.

Atenție, locurile sunt LIMITATE, vom forma o grupă mică de maxim 15 persoane, pentru a putea lucra efectiv și eficient

 

Date susținere training:  

Modul 1: Negocierea competitivă

București, 18 – 19 Octombrie 2018

Modul 2: Negocierea colaborativă

București, 15-16 Noiembrie 2018

Modul 3: Negocierea investigativă

București, 13-14 Decembrie 2018

Oferta și politica de reduceri

Tarif standard:

1680 lei / participant / modul

Tariful include: suport de curs, diplomă de participare, coffee breaks și alte surprize plăcute.

 

Tarif înscriere timpurie:

Pentru înscrierea până în data de 28 septembrie 2018 beneficiați de o reducere de 15%, tariful fiind 1460 lei / participant / modul.

 

Tarif pentru cursanții anteriori:

Cursanții anteriori ai Purchasing Training beneficiază de o reducere de 25% din tariful standard, tariful preferențial fiind de                  1260 lei / participant / modul.

 

Reducere de grup:

Pentru înscrierea a două sau mai multe persoane beneficiați de o reducere suplimentară de 5%.

 

Reducere pentru cursanții din afara Bucureștiului:

Cursanții care vin de la mai mult de 90 de kilometri depărtare de București beneficiază de o reducere de 230 de lei.

Înscrie-te acum la acest curs.

Pentru informații suplimentare sunați la 0723.302.646

Printre clienții anteriori ai acestui training se numără:

World Class
HABAU
VIMETCO
Rompharm
Merck
SHARK GROUP
MIELE TECHNICA
Farmexpert
O’Fresh
Minet Conf
Algernon
TRW Airbag Systems Roman
HPT
COINDU
OMYA CALCITA
BIP MOBILE
WINCON
DECOCENTER
LEONI
FLUIDCONTITECH
ANTREPRIZA DE REPARATII SI LUCRARI ARL
OTP BANK
SCHLEMMER
COMAU Oradea
BRICODEPOT
ARTSANA
GREEN FUTURE