Planifică și execută diferențiat strategiile de negociere cu furnizorii, pentru a reuși să negociezi proiecte de achiziții de succes în mod consistent, păstrându-ți totuși integritatea și întărindu-ți relațiile și reputația.

Înscrierile se fac prin email la adresa: alina.ionita@purchasingtraining.ro
Pentru informații suplimentare sunați la 0723.302.646

negociere si comunicare in achizitii
Cele trei module ale cursului Negociere și psihologie în achizitii urmăresc să atingă dimensiunile esentiale ale negocierii în achiziții, așa cum sunt enunțate de expertii din domeniul economiei, negocierii și psihologiei:
1.     Variabilele structurale, ce definesc contextul negocierii.

Variabilele structurale sunt informații utile care permit negociatorilor să elaboreze strategii și tactici specifice de achiziții, pentru dobândirea raportului optim de putere în negocierile cu furnizorii. Toate aceste strategii abordează raționalitatea negociatorilor și beneficiile lor nu pot fi negate. Totuși, deși cercetarea asupra variabilelor situaționale a contribuit la înțelegerea negocierii, trăsăturile obiective ale unei negocieri sunt adesea dincolo de controlul rațional al negociatorului, solicitând înțelegerea,  invariabil, a caracteristicilor de personalitate a negociatorului.

2.     Diferențele individuale în ceea ce privește personalitatea, inteligența și creativitatea, stima de sine și convingerile despre negociere afectează, de asemenea, negocierile.

În baza comportamentului afișat, de cealaltă parte, vedem negociatori care par a încerca să intimideze par a vâna victoria cu orice preț, scopul scuzând mijloacele iar alții par a căuta sincer o soluție satisfăcătoare pentru ambele părți.

Unele dintre trăsăturile negociatorilor adverși adesea ne aminteasc de propriile tendințe de negociere – cum ar fi să acceptăm prea mult pentru a păstra relațiile, să evităm conflictul cu orice preț și chiar tendințele etice, cum ar fi înclinațiile de a denatura adevarul și de a face promisiuni false. Este firesc să credem că diferențele individuale contează în negociere.

3.     Influențele cognitive asupra negocierii.

Revoluția cognitivă din psihologie a influențat puternic cercetarea în negociere, identificând modurile în care prejudecățile cognitive conduc, sistematic la deviere de la raționalitate. Termenul de raționalitate se referă la procesul de luare a deciziilor care se așteaptă în mod logic să ducă la rezultatul optim, având în vedere o evaluare exactă a valorilor și preferințelor de risc ale negociatorului.

Astfel, cercetarea biasurilor comportamentale subliniază faptul că, deși este necesar să ca negociatorii să fie raționali, este departe de a fi suficient. Negociatorii trebuie, de asemenea, să fie conștienți de obiceiurile mentale , de efectele de părtinire, biasurile care ar putea să-i împiedice să urmeze o decizie rațională.

Cercetările cognitive au identificat natura greșelilor pe care le facem în cadrul negocierilor, cum putem evita astfel de erori de judecată și cum putem să le anticipăm și să le folosim pentru a schimba comportamentul altora.

Înscrie-te acum la acest curs. Trimite un email la: alina.ionita@purchasingtraining.ro
Pentru informații suplimentare sunați la 0723.302.646

Informații suplimentare

Descarcă aici broșura PDF cu prezentarea cursului

Rezervarea locurilor se face în ordinea înscrierii.

Atenție, locurile sunt LIMITATE, vom forma o grupă mică, pentru a putea lucra efectiv și eficient.

 

Date susținere training:  

ONLINE-LIVE 9:00-13:00

15, 22, 29 martie 2022

5, 12, 19 aprilie 2022

 

Bonusuri: 17 Formulare cheie ale unei negocieri de succes:

7 Formulare cheie ale unei achiziții de succes

5 Modele matrice de evaluare

3 Teste de personalitate

2 Strategii de negociere cu furnizorii

1 Carte cadou

STRATEGIE, SEMNIFICAȚIE ȘI SENS ÎN ACHIZITII,

Drumul dinspre lantul de aprovizionare către abordarea sistemică a achizițiilor

Grup privat de Facebook, forumul comunității Purchasing Training.

Abonament gratuit S.Entry, la SupplyEvolving. Revista Română de Achiziții

Oferta și politica de reduceri

Tarif standard:

580 EUR/ 6 sesiuni de curs

 

Tarif înscriere timpurie:

Pentru înscrierea până în data de 18 februarie 2022 beneficiați de o reducere de 15%, tariful fiind

490 EUR / participant / 6 sesiuni de curs

 

Tarif pentru cursanții anteriori:

Cursanții anteriori ai Purchasing Training beneficiază de o reducere de 25% din tariful standard, tariful preferențial fiind de

430 EUR/ participant / 6 sesiuni de curs.

Înscrie-te acum la acest curs.

Trimite un email la:

alina.ionita@purchasingtraining.ro

Pentru informații suplimentare sunați la 0723.302.646

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.