De ce vanzatorii si cumparatorii folosesc contractele pentru a perfecta o intelegere cand ar putea sa faca afaceri doar printr-o “strangere de mana”? Sau, in varianta moderna, printr-un banal schimb de emailuri?

Desi varianta “strangerii maini” are farmecul sau, evolutia achizitiilor dinspre tactic inspre strategic, dinspre purchasing inspre supply management, solicita cresterea gradului de atentie si importanta acordata selectarii, negocierii si contractelor cu furnizorii.

Înscrierile se fac prin email la adresa: alina.ionita@purchasingtraining.ro
Pentru informații suplimentare sunați la 0723.302.646

Cursul isi propune sa acopere capitolele esentiale derularii cu succes a responsabilitatii de baza a functiei de achizitii:

Selectarea furnizorilor, fiind procesul folosit de catre profesionistii in achizitii in scopul selectarii furnizorului optim pentru organizatie, din perspectiva caracteristicior de eligibilitate a furnizorului, a caracteristicilor tehnice ale produsului ofertat si a aspectelor comerciale si de legalitate negociate. Condus gresit, poate genera pierderi semnificative de bani, probleme de calitate si intarzieri sau intreruperi ale livrarilor, generand pierderi financiare si reputationale pentru organizatie, precum si o imagine defectuoasa a departamentului de achizitii.

Negocierea si comunicarea cu furnizorii: etapa de negociere incepe cu analiza ofertelor initiale si calificarea furnizorilor optimi pentru etapa de negociere tehnica si comerciala. Etapa de analiza si calificare este parte esentiala a strategiei de negociere, raspunzand nevoii de efectivitate si eficienta in achizitii. Modulul face distinctie intre negocierea competitiva si cea colaborativa, prezentand strategiile , planificarea si tehnicile distincte specifice celor doua tipuri principale de negociere in achizitii.

Contractarea este etapa ce are in vedere elaborarea formei contractuale optime care sa reduca expunerea organizatiei la risc, care sa securizeze beneficiile obtinute in negociere, care sa elimine nevoia de negociere viitoare si mai ales sa conduca la intelegerea contractului drept instrument de acomodare a intereselor ambelor parti si baza pentru relatiile ulterioare cu furnizorii.

Înscrie-te acum la acest curs. Trimite un email la: alina.ionita@purchasingtraining.ro
Pentru informații suplimentare sunați la 0723.302.646

Informații suplimentare


Rezervarea locurilor se face în ordinea înscrierii.

Atenție, locurile sunt LIMITATE si se vor rezerva in ordinea inscrierilor!

 

Date susținere training:  

  • București – Modul I – Procesul strategic de achiziții: 24-26 septembrie 2020
  • Bucuresti – Modul II- Negocierea și comunicarea în achiziții 22-24 octombrie 2020


Cursurile open programate în afara Bucureștiului (Cluj, Timisoara), vor fi susținute online, astfel:
Modul I – Procesul strategic de achiziții: 8 sesiuni online x 2,5 ore, orar 9:00-11:30, incepand cu 16 septembrie 2020.
Modul II – Negocierea și comunicarea în achiziții, 1 modul x 3 zile, ulterior sustinerii primului modul, vom analiza oportunitatea sustinerii acestui modul in continuare in format online sau vom programa o sesiune de curs in clasa, in perioada 29-31 octombrie 2020.

Oferta și politica de reduceri

Tarif standard:

420 EUR / participant / modul

Tariful include: suport de curs, diplomă de participare, coffee breaks și alte surprize plăcute.

 

Tarif inscriere timpurie:

390 EUR / participant / modul 

pentru inscrierea pana in data de 2 martie 2020

Reducere de grup:

Pentru înscrierea a două sau mai multe persoane beneficiați de o reducere suplimentară de 5%.

 

Tarif pentru cursanții anteriori:

Cursanții anteriori ai Purchasing Training beneficiază de o reducere de 25% din tariful standard, tariful preferențial fiind de                  320 EUR / participant/ modul

Înscrie-te acum la acest curs.

Trimite un email la:

alina.ionita@purchasingtraining.ro

Pentru informații suplimentare sunați la 0723.302.646