“Dacă nu poți descrie ceea ce faci sub formă de proces, nu ști de fapt ce faci.”

Edward Deming

Scopul ultim al managementului strategic al achizițiilor, asemenea tuturor celorlalte funcții organizatorice, este crearea de valoare pentru clienții finali, care se vor reîntoarce la companie sub forma beneficiilor financiare, de cotă de piață sau reputaționale.

Pentru îndeplinirea acestui deziderat, compania trebuie, în primul rând, să optimizeze procesele interne, să realizeze integrările necesare lanțului valoric intern și apoi cu partenerii de afaceri, furnizori sau clienți.

Pe parcursul acestui curs, alinierea proceselor și obiectivelor cheie ale liniilor de afaceri va apărea ca și subiect recurent, considerând-o drept procesul cheie de împărtășire a informațiilor, de coordonare interdepartamentală, de gestionare eficace a proceselor și de atingerea obiectivelor comune, atât ale Achizițiilor cât și ale clienților interni ai Departamentului Achiziții.

Înscrierile se fac prin email la adresa: alina.ionita@purchasingtraining.ro
Pentru informații suplimentare sunați la 0723.302.646

Gandit sub forma a trei module, cursul isi propune sa acopere capitolele esentiale derularii cu succes a responsabilitatii de baza a functiei de achizitii:

Selectarea furnizorilor- procesul folosit de catre profesionistii in achizitii in scopul selectarii furnizorului optim pentru organizatie, din perspectiva caracteristicior de eligibilitate a furnizorului, a caracteristicilor tehnice ale produsului ofertat si a aspectelor comerciale si de legalitate negociate.  Condus gresit, poate genera pierderi semnificative de bani, probleme de calitate si intarzieri sau intreruperi ale livrarilor.

Negocierea cu furnizorii-etapa de analiza si calificare este parte esentiala a strategiei de negociere, raspunzand nevoii de efectivitate  si eficienta  in achizitii.  Modulul face distinctie intre negocierea  competitiva si cea colaborativa, prezentand strategiile , planificarea  si tehnicile  distincte specifice celor doua tipuri principale de negociere  in achizitii.

Contractarea- este etapa ce are in  vedere elaborarea formei contractuale optime care sa reduca expunerea  organizatiei la risc, care sa securizeze beneficiile obtinute in negociere, care sa elimine nevoia de negociere viitoare si mai ales sa conduca la intelegerea  contractului drept instrument de acomodare a intereselor ambelor parti si baza pentru relatiile ulterioare cu furnizorii.

Înscrie-te acum la acest curs. Trimite un email la: alina.ionita@purchasingtraining.ro
Pentru informații suplimentare sunați la 0723.302.646

Informații suplimentare


Rezervarea locurilor se face în ordinea înscrierii.

Atenție, locurile sunt LIMITATE si se vor rezerva in ordinea inscrierilor!

Date susținere training:  

9 sesiuni

 19, 20, 26 oct

2, 9, 16, 23 nov

7, 14 decembrie

Online& Live

Orar 09:00-13:00

Oferta și politica de reduceri

Tarif standard:

85 EUR / sesiune/ participant 

Tariful include: 

7 Formulare cheie ale unei achiziții de succes:

Formular 1-Declaratie eligibilitate furnizori

Formular 2-Cerere de achizitie

Formular 3-Intentie de participare

Formular 4-Intrebari de clarificare

Formular 5- Strategia proiectului de achizitii

Formular 6-Cerere de oferta complexa

Formular 7-Matrice de evaluare

Gratuit cartea “STRATEGIE, SEMNIFICAȚTIE ȘI SENS ÎN ACHIZITII, Drumul dinspre lantul de aprovizionare către abordarea sistemică a achizițiilor”

Tarif inscriere timpurie:

72 EUR / sesiune/ participant

pentru inscrierea pana in data de 4 octombrie 2021

Reducere de grup:

Pentru înscrierea a două sau mai multe persoane beneficiați de o reducere suplimentară de 5%.

Tarif pentru cursanții anteriori:

Cursanții anteriori ai Purchasing Training beneficiază de o reducere de 25% din tariful standard, tariful preferențial fiind de                  64 EUR / sesiune/ participant

Înscrie-te acum la acest curs.

Trimite un email la:

alina.ionita@purchasingtraining.ro

Pentru informații suplimentare sunați la 0723.302.646