Singurul training de achiziții din România ce abordează atât conceptele și tehnicile de top ale profesiei, cât și transformarea mentalității achizitorului, drept bază pentru succesul implementării managementului strategic al achizițiilor.

Cui se adresează acest training?
- Buyerior seniori, cu responsabilități în aria reducerilor de costuri, a îmbunătățirii calității furnizorilor, a creșterii profitabilității și reducerii riscului unor categorii specifice de achiziții;
- Managerilor de achiziții cu obiective în reducerea costurilor totale ale achiziției (TCO), în raportarea și monitorizarea reducerilor de costuri în scopul urmăririi trasabilității acestora până la nivel de profit și pierdere;
- Buyerilor cu responsabilități în sfera analitică a procurementului, preocupați de înțelegerea structurii de costuri a produsului achiziționat, a diferențierii între CAPEX și Opex în organizație și impactul acestora pentru achiziții;
- Personalului ce urmărește îmbunătățirea performanței și calității furnizorilor;
- Buyerilor seniori sau managerilor de categorie implicați în dezvoltarea relațiilor cu furnizorii strategici;
- Managerilor de achiziții cu obiective în aria reducerii cheltuielilor neautorizate și a fraudei în achizitii;
- Buyerilor asumați, dedicați profesiei, care vor să dobândească unelte și mentalități superioare în sfera achizițiilor care să le permită evoluția în carieră, creșterea expunerii în cadrul organizației, creșterea satisfacției în muncă și a valorii, a stimei personale.
Descrierea modulelor
Modulul I: Managementul cheltuielilor cu furnizorii
- Strategic sourcing: scop, beneficii, premise ale succesului.
- Analiza cheltuielilor: scop, beneficii, premise ale succesului implementării;
- Purchasing cube: clasificarea cheltuielilor & definirea optimă a categoriilor de achiziții;
- Spend under management, premisă a atingerii obiectivelor achizițiilor
- Maverick spend: cheltuielile neautorizate și impactul în reducerile de costuri
- Planul anual de achiziții: de la reactiv la proactiv în achiziții
- Strategii de economisire aferente managementului strategic al cheltuielilor
- Metodologia de calcul a reducerilor de costuri (CR/CA)
- Gândirea analitică în achiziții
Modulul II: Managementul performanței și relațiilor cu furnizorii
- Cerințele preliminare ale SPRM, în contextul responsabilităților achizițiilor moderne;
- Etica în relațiile cu furnizorii; codul de conduită al achizitorului și al furnizorului
- VIPER model: definirea performanței de care avem nevoie din partea furnizorilor
- Segmentarea și clasificarea furnizorilor
- Costurile calității și evaluarea performanței furnizorilor
- Ciclul de viață al relațiilor cu furnizorii
- Motivarea și dezvoltarea furnizorilor
- Încurajarea inovației furnizorilor
- Spectrul relațiilor cu furnizorii
- Relațiile colaborative cu furnizorii: premise, beneficii, caracteristici
Modulul III: Managementul categoriilor de achiziții
- Externalizarea: modele de outsourcing, beneficii și riscuri asociate.
- Structura piețelor și cercetarea de piață în achiziții
- Cele 5 forțe competitive ale lui Porter
- Costul total al achiziției (TCO) și cost breakdown
- Analiza cheltuielilor din perspectivă financiară
- Costurile fixe și costurile variabile
- Achiziția de bunuri vs achiziția de servicii
- Prețul contractelor de achiziții
- Elaborarea strategiilor de achiziții
- Analiza valorii (VA/VE).
Ce spun cursanții noștri anteriori despre acest training:
Printre clienții anteriori ai acestui training se numără:
NN
Conduent
Servier Pharma
Dacia Plant
SEA
Eurogas
World Class
HABAU
VIMETCO
Rompharm
Merck
Farmexpert
Minet Conf
Algernon
TRW Airbag Systems Roman
HPT
COINDU
OMYA CALCITA
BIP MOBILE