Scris de Procurement Hub
7 iulie 2018
Începem primele proiecte de optimizare a departamentelor de procurement.
360° CONSULTANȚĂ
• Din 2017 diagnosticăm modul actual de organizare și funcționare al departamentului de Achiziții.
• Conducem o analiză a decalajelor situației actuale față de cele mai bune practici în achiziții.
• Elaborăm si adaptăm procedurile, simplificăm fluxuri, standardizăm documente, clarificăm responsabilități.
Articole asemănătoare
”Pandemia va mobiliza toate companiile să pună mai mult accent pe digitalizare”
Fără discuție viitorul este al inteligenței artificiale și al soluțiilor propuse de aceasta. Tot mai multe dintre activități intră în […]
Responsabilitățile funcției de achiziții
Structurată pe opt niveluri, piramida responsabilităților achizițiilor oferă o viziune clară asupra situației actuale a Achizițiilor în companie și a […]
Pericolele lipsei formalizării proceselor de achiziții
Scopul ultim al managementului strategic al achizițiilor, asemenea tuturor celorlalte funcții organizatorice, este crearea de valoare pentru clienții finali, care […]
