Începem primele proiecte de optimizare a departamentelor de procurement.

360° CONSULTANȚĂ

• Din 2017 diagnosticăm modul actual de organizare și funcționare al departamentului de Achiziții.
• Conducem o analiză a decalajelor situației actuale față de cele mai bune practici în achiziții.
• Elaborăm si adaptăm procedurile, simplificăm fluxuri, standardizăm documente, clarificăm responsabilități.

Share if you care


Articole asemănătoare


Nu toți furnizorii sunt egali

În lumea actuală a afacerilor, relația cu furnizorii joacă un rol vital în succesul unei companii. Cât de vital este […]

Pentru a fi în fața schimbărilor, achizițiile trebuie nu doar să evolueze, ci să inoveze. Repede.

“În mijlocul perturbărilor continue, este timpul ca liderii de achiziții să fie perturbatori, să aducă funcția la viață, să lucreze […]

Biasul încadrării în negocierea din achiziții

Nimic nu are un sens în sine, o semnificație universal valabilă. Informația nu există de una singură, trebuie să fie […]