De ce “Purchasing Training”?

Ne dorim sa impulsionam antreprenoriatul sa recunoasca importanta pe care un personal talentat si instruit in Managementul Strategic al Achizitiilor si Managementul Strategic al Furnizorilor il are in mentinerea avantajului competitiv, in crearea de valoare adaugata si in cresterea profitabilitatii.
Vrem sa marcam trecerea de la o abordare tactica la una strategica a achizitiilor si a relatiilor cu furnizorii, de la o abordare extrinseca la una intrinseca, aliniata cu viziunea, misiunea si obiectivele strategice ale organizatiei.
Purchasing Training a luat nastere intr-o perioada in care, putini dintre antreprenorii si profesionistii din achizitii de la acea vreme constientizau potentialul, necesitatea, valorile si impactul pe care Managementul Strategic al Achizitiilor il are asupra profitului.

Trainer | Alina Ionita

Training-uri sustinute:
  • Bazele managementului strategic al achizitiilor
  • Selectarea strategica a furnizorilor
  • Analiza cheltuielilor si impactul in profit
  • Managementul relatiilor cu furnizorii
  • Negocierea in achizitii
  • Ahizitiile pentru echipa de vanzari
  • Alinierea culturii organizationale cu valorile si obiectivele angajatilor
  • Evaluarea dezvoltarii functiei de achizitii in organizatie
  • Fundamentele procesului strategic de achizitii
  • Strategic sourcing: spend, supplier, risk and category management
Workshops:
  • Managementul strategic al Achizitiilor – Maastricht School of Management
  • Pe ce s-au dus banii? Ghid de economisire
  • Cum sa depasesti cumparaturile impulsive si sa castigi bani, timp si energie din modul in care cumperi
Suntem singura companie din Romania care ofera traininguri specializate in achizitii non-publice. Rezultatele de mai jos arata nivelul de expertiza pe care il detinem in acest domeniu.

Cursanti

350+

Ore de training

1000+

Traininguri

60+

Experienta

15+

Management Strategic

Cursuri specializate de Management Strategic al Achizitiilor si Management Strategic al Relatiilor cu Furnizorii.

Coaching in Achizitii

Coaching-ul in achizitii ajuta in relatia cu clientii interni si externi, in negociere si in cresterea performantei.

Consultanta in Achizitii

Am acumulat cu straduinta si perseverenta, know-how si experienta in achizitii. Serviciile noastre de consultanta sunt personalizate in functie de nevoile clientului.
“Este cursul care te face sa iti consolidezi cunostintele in domeniul achizitiilor si te formeaza ca viitor buyer din punct de vedere al limbajului si modul de comunicare cu ceilalti.”
“Dupa cele 3 zile sunt sigura ca voi reusi sa aduc idei noi in companie si sa imi imbunatatesc  statutul.”
“Super trainer (Alina) si super coach!”