Particularitățile achiziției de servicii

Mult timp, importanța serviciilor a fost nerecunoscută, serviciile fiind neglijate de către economiști și încadrate în sfera neproductivă. Această abordare […]

Alătură-te abonaților revistei ProcurementHub pentru a citi articolul complet.
Vezi tipurile de abonament disponibile.

Abonează-te acum
Înregistrează-te

Înregistrează-te acum pentru 15 zile de acces gratuit!
Citește și accesează GRATUIT, timp de 15 zile, studii, webinarii, previziuni și interviuri cu experți în procurement.

Intră în cont

Deja abonat?
Intră în cont pentru a citi articolul complet.

Share if you care


Articole asemănătoare


Biasul încadrării în negocierea din achiziții

Nimic nu are un sens în sine, o semnificație universal valabilă. Informația nu există de una singură, trebuie să fie […]

Principii aplicabile proceselor de achizitii

Procesele de achiziții reprezintă un aspect fundamental al operațiunilor oricărei organizații. Acestea implică achiziția de bunuri, servicii sau lucrări din […]

Responsabilitățile funcției de achiziții

Structurată pe opt niveluri, piramida responsabilităților achizițiilor oferă o viziune clară asupra situației actuale a Achizițiilor în companie și a […]