Spend, supplier, risk and category management
Curs complex, STRATEGIC SOURCING, este structurat pe 5 module compacte care clarifica si intaresc importanta:
Managementului cheltuielilor cu furnizorii prin:
  • implementarea analizei cheltuielilor
  • implementarea planului anual de achizitii
  • strategii de reducerea a costurilor
Managementul relatiilor cu furnizorii cu accent pe:
  • evaluarea performantei furnizorului
  • motivarea furnizorilor
  • ciclul de viata al relatiilor cu furnizorii
Strategiile de achizitii pe categorie sau furnizor care se bazeaza pe:
  • externalizarea ca si strategie de afaceri
  • importanta produselor achizitionate pentru companie
  • impactul strategiilor de achizitii in obiectivele companiei
Negocierea si comunicarea in achizitii cu focus pe:
  • depasirea obiectiilor si blocajelor
  • programele mentale de comunicare
  • comunicarea cu clientii interni
  • determinarea raportului de putere furnizor-client
  • planificarea negocierii
Cu atentie pe Managementul riscului si vulnerabilitatile lantului de achizitii prin identificarea:
  • impactului riscurilor asupra costurilor,  tipologii de pierderi
  • surselor de risc aferente procesului de achizitii
  • tipurile de riscuri in lantul de aprovizionare
  • solutiilor pentru diminuarea sau evitarea acestor riscuri

 

Cui se adreseaza:
  • Buyerilor cu mai mult de 3 ani experienta in achizitii
  • Consultantilor implicati in proiectele de achizitii
  • Diverselor categorii de manageri din departamentele suport care doresc sa inteleaga potentialul achizitiilor in transformarea organizatiei
  • Analistilor si specialistilor in managementul furnizorilor
  • Managerilor de achizitii sau de companii care doresc sa implementeze o cultura si un mod de lucru eficient, sustenabil si motivant in functia de achizitii
Beneficii training:
  •  Insusirea metodelor de clasificare a cheltuielilor si categoriilor de produse achizitionate in vederea si obtinerii raportului optim intre TCO si riscurilor achizitiei
  • Cunoasterea modului in care se elaboreaza planul anual de achizitii si se prioritizeaza optim proiectele de achizitii, marcand trecerea de la un stil reactiv de achizitii la unul proactiv, aflat in controlul procurementului
  • Insusirea conceptelor de constructie a costurilor si a preturilor de vanzare, intelegerea structurii de costuri a unui bun sau serviciu si a principalilor contributori ai costurilor
  • Insusirea procesului de clasificare a furnizorilor, corelat cu obiectivele strategice ale companiei
  • Insusirea metodelor si tehnicilor de analiza si auditare a performantei furnizorilor
  • Intelegerea ciclurilor de viata ale relatiilor si deprinderea abilitatilor de alocare corecta a tipurilor de relatii cu tipurile de furnizori
  • Dobandirea tehnicilor de dezvoltare si de “antrenare” a furnizorilor, in scopul diminuarii riscului aprovizionarii si a reducerii sustenabile a costurilor
  • Insusirea unor modele de achizitii diferentiate intre diversele produse achizitionate, deprinderea modului de construire a unei strategii de achizitii pe categorii specifice de bunuri sau servicii
  • Intelegerea modului in care se structureaza cu succes procesul de externalizare si modul in care pot fi evitate sau diminuate riscurile asociate externalizarii
  • Insusirea principiilor fundamentale ale comunicarii drept caracteristica esentiala a fiintei umane , cheie pentru emiterea si receptia  corecta a mesajelor si atingerea obiectivelor
  • Insusirea abilitatilor de adresare a intrebarilor pentru explorarea in profunzime a ideilor, pentru depasirea obiectiilor si generarea de solutii alternative;
  • Constientizarea pregatirii si planificarii negocierii si a importantei tehnicilor specifice de achizitii in cresterea puterii in negociere si influentarea pozitiva a rezultatului;
  • Intelegerea tipurilor de riscuri, vulnerabilitati, expuneri si pierderi si a distinctiei dintre acestea
  • Securizarea procesului de achizitii si reducerea vulnerabilitatilor  aferente lantului de aprovizionare, cheltuielilor si performantei furnizorilor, operand asupra riscurilor atat externe cat si interne organizatiei.

Info suplimentare

Rezervarea locurilor se face in ordinea inscrierii.

Atentie, locurile sunt LIMITATE, vom forma o grupa mica de maxim 12 persoane, pentru a putea lucra efectiv si eficient.

Bucuresti

Modul I: 21-22 Septembrie 2017

Modul II: 19-20 Octombrie 2017

Modul III: 16-17 Noiembrie 2017

Modul IV: 14-15 Decembrie 2017

Modul V: 18-19 Ianuarie 2017

Timisoara: datele vor fi publicate in curand.

Mai sunt:
„Este cursul care te face sa iti consolidezi cunostintele in domeniul achizitiilor sit e formeaza ca viitor buyer din punct de vedere al limbajului si modul de comunicare cu ceilalti.”
„Sa fii trainer nu este simplu! Este ca si cand un actor este pe o scena si isi joaca rolul. Publicul e pretentios si ca sa nu plece trebuie sa ai acel lipici la auditoriu, combinat cu o doza de umor, sa fii atent la cei din jur si sa ii ajuti sa sa progreseze, umanist convins, empatic si sa fii un model pentru cei din sala de curs. Toate aceste calitati le-am descoperit la Alina, un om delicat, senzitiv, cu o inima mare, o persoana dedicata, profesionista desavarsita si o familista convinsa. Experienta dobandita ca achizitor s-au impletit perfect cu calitatile ei de trainer. Pe parcursul celor 5 module de curs, m-am simtit ca un constructor care se uita admirativ la edificiul pe care tocmai l-a finalizat! Nu regret nicio clipa faptul ca am deschis si calatorit in acest portal al dezvoltarii profesionale si personale, Alina fiindu-mi un ghid de nadejde! O recomand cu incredere celor ce isi doresc sa evolueze in meseria de Buyer.”
1480 lei/modul
Valoare totala curs: 7400 lei
1260 lei/modul
Valoare totala curs: 6300 lei
Suport de curs
Diploma de participare
Coffee break
Sesiunea de mastermind