Experiența nu este o revelație, ci o acumulare de date.

Petre Țuțea

Toată experiența noastră în achiziții, acumulată cu străduința și perseverență, o punem acum la dispoziția companiilor interesate să beneficieze, prin intermediul unui management strategic al achizitiilor și al relațiilor cu furnizorii, de o sursă importantă de profit și de o mai mică vulnerabilitate în lanțul de aprovizionare.
Consultanta in elaborarea strategiei proiectelor de selectare a furnizorilor
  • Identificarea metodei optime de achizitie
  • Identificarea cerintelor cheie dpdv achizitii
  • Identificarea celor mai potriviti furnizori
  • Elaborarea cererii de oferta/ de informatii/ propunere solutie
  • Identificarea criteriilor optime de selectare a furnizorilor
  • Determinarea modalitatii optime de evaluare a ofertelor
Alinierea strategiei de achizitii cu obiectivele si valorile organizatiei
  • Diagnoza gradului de maturitate a functiei de achizitii in organizatie
  • Alinierea obiectivelor achizitiilor cu cele ale organizatiei (de exemplu, reducerea costurilor sau cresterea calitatii)
  • Transpunerea obiectivelor achizitiilor in proceduri si procese adecvate
  • Transpunerea obiectivelor achizitiilor in indicatori de performanta
  • Analiza cheltuielilor cu furnizorii per categorii de achizitii, furnizori si bugete interne
  • Analiza contractelor per categorii de achizitii, furnizori si bugete interne
  • Implementarea clasificarii categoriilor de achizitii
  • Recomandari de segregare a responsabilitatilor
  • Recomandari de reducere a costurilor
  • Recomandari de administrare a bazei de furnizori
Consultanta in elaborarea strategiilor de categorie si de furnizori prin:
  • analiza cheltuielilor per produse si furnizori
  • recomandari in definirea categoriei
  • utilizarea analizei SWOT
  • utilizarea modelului de achizitii al portofoliului Kraljik
  • analiza mediului intern si extern
  • definirea directiilor strategice
  • definirea modalitatii de achizitii
  • recomandari privind modelul de management al relatiei cu furnizorul
  • elaborarea planului de implementare al strategiei
Deviza noastra este ca fiecare client este unic si fiecare proiect de achizitii are particularitatile sale.
Astfel, oferta comerciala se personalizeaza dupa o analiza prealabila a nevoilor reale ale clientului, a livrabilelor solicitate si al contextului individual al fiecarui proiect in parte.
Structura de pret poate fi conceputa sub forma de:
  • suma fixa
  • time & material
  • suma fixa si procent din realizari
Pentru o oferta concreta, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact sau adresa de email alina.ionita@purchasingtraining.ro