“Dacă nu poți descrie ceea ce faci sub formă de proces, nu știi de fapt ce faci.”

Edward Deming

Scopul ultim al managementului strategic al achizițiilor, asemenea tuturor celorlalte funcții organizatorice, este crearea de valoare pentru clienții finali, care se vor reîntoarce la companie sub forma beneficiilor financiare, de cotă de piață sau reputaționale.

Pentru îndeplinirea acestui deziderat, compania trebuie, în primul rând, să optimizeze procesele interne, să realizeze integrările necesare lanțului valoric intern și apoi cu partenerii de afaceri, furnizori sau clienți.

Pe parcursul acestui curs, alinierea proceselor și obiectivelor cheie ale liniilor de afaceri vă apărea că și subiect recurent, considerând-o drept procesul cheie de împărtășire a informațiilor, de coordonare interdepartamentală, de gestionare eficace a proceselor și de atingerea obiectivelor comune, atât ale Achizițiilor cât și ale clienților interni ai Departamentului Achiziții.

Înscrierile se fac prin email la adresa: alina.ionita@purchasingtraining.ro
Pentru informații suplimentare sunați la 0723.302.646

Gândit sub forma a trei module, cursul își propune să acopere capitolele esențiale derulării cu succes a responsabilității de bază a funcției de achiziții:

Selectarea furnizorilor– procesul folosit de către profesioniștii în achiziții în scopul selectării furnizorului optim pentru organizație, din perspectiva caracteristicior de eligibilitate a furnizorului, a caracteristicilor tehnice ale produsului ofertat și a aspectelor comerciale și de legalitate negociate.  Condus greșit, poate genera pierderi semnificative de bani, probleme de calitate și întârzieri sau întreruperi ale livrărilor.

Negocierea cu furnizorii-etapa de analiză și clarificare este parte esențială a strategiei de negociere, răspunzând nevoii de efectivitate  și eficienta  în achiziții.  Modulul face distincție între negocierea  competitiva și cea colaborativa, prezentând strategiile , planificarea  și tehnicile  distincte specifice celor doua tipuri principale de negociere  în achiziții.

Contractarea– este etapa ce are în  vedere elaborarea formei contractuale optime care să reducă expunerea  organizației la risc, care să securizeze beneficiile obținute în negociere, care să elimine nevoia de negociere viitoare și mai ales să conducă la înțelegerea  contractului drept instrument de acomodare a intereselor ambelor parti și baza pentru relațiile ulterioare cu furnizorii.

Înscrie-te acum la acest curs. Trimite un email la: alina.ionita@purchasingtraining.ro
Pentru informații suplimentare sunați la 0723.302.646

Informații suplimentare


Rezervarea locurilor se face în ordinea înscrierii.

Atenție, locurile sunt LIMITATE si se vor rezerva in ordinea inscrierilor!

Date susținere training:  

8 sesiuni Online& Live, Zoom

  • MODUL 1_ SELECTAREA FURNIZORILOR

13, 14, 20, 21 martie 2024

 

  • MODULUL 2_ NEGOCIEREA OFERTELOR

27, 28 martie 2024

 

  • MODULUL 3. REDACTAREA CONTRACTULUI:

3, 4 aprilie 2024

Orar 15.00-18.00

Oferta și politica de reduceri

Tarif standard:

720 EUR / 3 module/ participant 

Tariful include: 

  • 7 Formulare cheie ale unei achiziții de succes:
  • Gratuit cartea “STRATEGIE, SEMNIFICAȚIE ȘI SENS ÎN ACHIZITII, Drumul dinspre lantul de aprovizionare către abordarea sistemică a achizițiilor”

 

Tarif inscriere timpurie:

640 EUR / 3 module/ participant

pentru inscrierea pana in data de 30 februarie 2024

Reducere de grup:

Pentru înscrierea a două sau mai multe persoane beneficiați de o reducere suplimentară de 5%.

 

Tarif pentru cursanții anteriori:

Cursanții anteriori ai Purchasing Training beneficiază de o reducere de 25% din tariful standard, tariful preferențial fiind de                  580 EUR / 3 module/ participant

Înscrie-te acum la acest curs.

Trimite un email la:

alina.ionita@purchasingtraining.ro

Pentru informații suplimentare sunați la 0723.302.646