Singurul training din România adresat managerilor de achiziții sau profesioniștilor seniori ce oferă acces la cele mai eficiente procese de achiziții, la strategii testate de monitorizare și îmbunătățire a performanței, la planurile de afaceri și leadership al echipelor de achiziții ce aduc efectivitate și valoare adaugată funcției de achiziții.

Înscrierile se fac prin email la adresa: alina.ionita@purchasingtraining.ro
Pentru informații suplimentare sunați la 0723.302.646

procurement plans
Cui se adresează acest training?
  • Managerilor de achiziții preocupați de dobândirea instrumentelor specifice achizițiilor profesioniste care să le permită să acționeze congruent cu schimbările organizaționale cu impact în achiziții, să se adapteze acestora și să genereze rezultate efective;
  • Buyerilor seniori, adepți ai rolului de promotor al schimbării, de influențator al schimbării proceselor și strategiilor de achiziții, de facilitator al schimbărilor organizaționale generate de transformarea funcției de achiziții.
  • Consultanților implicați în proiectele de reorganizare și guvernanță organizațională.
  • Antreprenorilor care au conștientizat că în prezent companiile nu mai concurează numai prin ele însele, ci prin întregul lanț de aprovizionare și vor să își consolideze poziția în piața printr-un management profesionist al relațiilor cu furnizorii.

Descrierea modulelor

Modulul I: Planning

Strategia, planificarea și organizarea funcției de achiziții

Analiza funcțională a funcției de achiziții

  • Modele de organizare și poziționare ale departamentului de achiziții;
  • Interdependențe cu alte departamente; tipuri de relații;
  • Guvernanța: autoritatea departamentului de achiziții;
  • Alinierea strategiilor și proceselor achizițiilor cu cele ale organizației.

Analiza strategică

  • Valoare, viziune, misiune și valoare adaugată în achiziții;
  • Natura și sursele de putere în achiziții;
  • Strategic procurement plan: de la scop către action plan;

Analiza culturii organizaționale

  • Analiza și creșterea susținerii stakeholderilor față de achiziții;
  • Managementul schimbării: diagnoza rezistenței la schimbare și facilitarea schimbării; generarea și influențarea schimbării.
Modulul II: Processes

Proceduri, practici și procese

Sistematizare, standardizare și eficientizare

  • Diferențierea proceselor pe tipuri de achiziții;
  • Analiza și elaborarea procedurilor și proceselor aferente selectării furnizorilor, managementul cheltuielilor, managementul performanței furnizorilor;
  • Procesul externalizării activităților;
  • Metodologia de calcul și cuantificare a reducerilor de costuri;
  • Trasabilitate, transparență, audit.

Riscul și vulnerabilitățile din lanțul de aprovizionare

  • Măsuri și practici pentru reducerea expunerii organizației la risc;
  • Evitarea / diminuarea pierderilor financiare, reputaționale, operaționale.

Comportamentul managerial, delegarea și stilul de leadership al managerului de achiziții

Modulul III: Performance

Performanță, personalitate și leadership

Maximizarea efectivității

  • Benchmarking;
  • Transformarea obiectivelor organizaționale în strategii și obiective ale achizițiilor;
  • Echipele cross – disciplinare;
  • Planul anual de achiziții.

Măsurarea performanței în achiziții

  • Obiective de performanță departamentale și individuale;
  • Top 10 indicatori de performanță a achizițiilor;
  • Raportarea și comunicarea rezultatelor;
  • Etica și conduita în achiziții: măsuri pentru reducerea și eliminarea fraudelor în achiziții.

Personalitatea

  • MBTI – Preferințele comportamentale ale membrilor echipei, instrument util în alocarea obiectivelor, proiectelor și rolurilor optime în cadrul departamentului;
  • Stil de comunicare, leadership și management al managerului de achiziții.

Ce spun cursanții noștri anteriori despre acest training:

Înscrie-te acum la acest curs. Trimite un email la: alina.ionita@purchasingtraining.ro
Pentru informații suplimentare sunați la 0723.302.646

Informații suplimentare


Rezervarea locurilor se face în ordinea înscrierii.

Atenție, locurile sunt LIMITATE, vom forma o grupă mică de maxim 15 persoane, pentru a putea lucra efectiv și eficient

 

Dată susținere training:  

Modulul I:

București, 4 – 5 aprilie 2019

Modulul II:

București, 16 – 17 mai 2019

Modulul III:-

București, 6 – 7 iunie 2019

Oferta și politica de reduceri

Tarif standard:

1680 lei / participant / modul

Tariful include: suport de curs, diplomă de participare, coffee breaks și alte surprize plăcute.

 

Tarif înscriere timpurie:

Pentru înscrierea până în data de 22 martie 2019 beneficiați de o reducere de 15%, tariful fiind 1 428 lei / participant / modul

 

Tarif pentru cursanții anteriori:

Cursanții anteriori ai Purchasing Training beneficiază de o reducere de 25% din tariful standard, tariful preferențial fiind de
1 260 lei / participant

 

Reducere de grup:

Pentru înscrierea a două sau mai multe persoane beneficiați de o reducere suplimentară de 5%.

 

Înscrie-te acum la acest curs.

Pentru informații suplimentare sunați la 0723.302.646

Printre clienții anteriori ai cursurilor noastre se numără:

NN
Conduent
Servier Pharma
Dacia Plant
SEA
Eurogas
World Class
HABAU
VIMETCO
Rompharm
Merck
Farmexpert
Minet Conf
Algernon
TRW Airbag Systems Roman
HPT
COINDU
OMYA CALCITA
BIP MOBILE