Managementul Strategic al Achizitiilor
Acest modul evidentiaza aspectele esentiale de management si organizare a functiei de achizitii, formuland raspunsuri la intrebarile:
-
Cum se aliniaza obiectivele Achizitiilor cu strategia organizatiei?
-
Ce obiective specifice pot fi trasate functiei de achizitii?
-
Care este cea mai eficienta forma de organizare a functiei de achizitii si ce unelte imi sunt utile?
-
Cum urmaresc si masor performanta in achizitii?
-
Cum gestionez riscurile si frauda in achizitii?
-
Care sunt elementele principale ale analizei cheltuielilor cu furnizorii?
Cursul urmareste sa ofere orientare spre un mod de abordare strategica a functiei de achizitii, aliniata cu obiectivele si viziunea organizatiei.
Cui se adreseaza?
-
Antreprenorilor care nu au implementat inca un management strategic al achizitiilor
-
Managerilor de achizitii care nu au mai urmat un curs de management in achizitii
-
Buyerilor seniori care aspira la o pozitie de manager
-
Celor interesati sa obtina certificarea Purchasing Manager
Beneficii training:
-
Capacitatea de a elabora un Business plan al functiei de achizitii integrat cu obiectivele strategice ale organizatiei.
-
Identificarea celei mai bune metode de organizare si functionare a functiei de achizitii
-
Asimilarea notiunilor de business intelligence in achizitii si modul in care pot servi intereselor departamentului
-
Atitudine ce inspira responsabilitate sociala proceselor de achizitii
-
Elaborarea strategiei de management al performantei
-
Diminuarea riscurilor aferente achizitiilor si prevenirea cazurilor de frauda.
Mai sunt:
“Dupa cele 3 zile sunt sigura ca voi reusi sa aduc idei noi in companie si sa imi imbunatatesc statutul.”