“Dacă nu poți descrie ceea ce faci sub formă de proces, nu știi de fapt ce faci.”
Edward Deming
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Gândit sub forma a trei module, cursul își propune să acopere capitolele esențiale derulării cu succes a responsabilității de bază a funcției de achiziții:
Selectarea furnizorilor- procesul folosit de către profesioniștii în achiziții în scopul selectării furnizorului optim pentru organizație, din perspectiva caracteristicior de eligibilitate a furnizorului, a caracteristicilor tehnice ale produsului ofertat și a aspectelor comerciale și de legalitate negociate. Condus greșit, poate genera pierderi semnificative de bani, probleme de calitate și întârzieri sau întreruperi ale livrărilor.
Negocierea ofertelor-etapa de analiză și clarificare este parte esențială a strategiei de negociere, răspunzând nevoii de efectivitate și eficienta în achiziții. Modulul face distincție între negocierea competitiva și cea colaborativa, prezentând strategiile , planificarea și tehnicile distincte specifice celor doua tipuri principale de negociere în achiziții.
Contractarea- este etapa ce are în vedere elaborarea formei contractuale optime care să reducă expunerea organizației la risc, care să securizeze beneficiile obținute în negociere, care să elimine nevoia de negociere viitoare și mai ales să conducă la înțelegerea contractului drept instrument de acomodare a intereselor ambelor parti și baza pentru relațiile ulterioare cu furnizorii.
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.